زیر مدول های اول و اولیه از مدول های خاص

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور - دانشکده علوم پایه
  • نویسنده حسین همت پور
  • استاد راهنما احمد خاکساری
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1385
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

مباحثی در زیر مدول های اول، اولیه و شبه اولیه مدول ها روی حلقه های جابجایی

در این پایان نامه، ابتدا مفهوم ایده آل شبه اولیه از یک حلقه را به عنوان ایده آلی که رادیکال آن اول است به زیرمدول ها تعمیم می دهیم و چند تجزیه شبه اولیه از زیرمدول ها و چند قضیه منحصر به فردی در خصوص این تجزیه ها ارائه می کنیم. بعد از آن مدول های صادق در شرط ضعیف ناکایاما را معرفی کرده و مطالعه می کنیم. پس از آن حلقه هایی که تمام ایده آل های سره آنها شبه اولیه هستند بررسی می گردد و ارتباط بین ا...

15 صفحه اول

مباحثی بر زیر مدول های اول و اولیه از مدول های مدرج ضربی

خواص مدرج بودن حلقه ها و مدول ها نتایج جالبی را به قضایا و رفتارآنها القا می کند. ما در اینجا علاوه بر بررسی خواص مذکور، در جستجوی خواص توأم ضربی بودن و مدرج بودن مدول ها نیزهستیم و می خواهیم ببینیم چه نتایجی روی زیرمدول های اول و اولیه آنها القاء خواهد شد. علاوه بر آن ، رادیکال های مدرج از زیرمدول های مدرج مدول های مدرج ضربی را نیز بررسی خواهیم کرد.

15 صفحه اول

نتایجی روی زیر مدول های اول و اولیه از مدول ها روی حلقه ی جابجایی

تعمیم مفهوم ایده آل های اول ار رسته ی حلقه ها به زیر مدول های اول از رسته ی مدولها مولفین مقالات در این مبحث را تهییج کرد تا به تعمیم روابط و قضایای مربوط به ایده آل های اول به زیر مدول های اول بپردازند. در این پایان نامه به بررسی بعضی از این روابط و قضایا می پردازیم. در سراسر این پایان نامه حلقه ها جا به جایی و یکدار و مدول یکانی می باشند.

15 صفحه اول

زیر مدول های قویاً اول و g-زیر مدول ها

فرض کنیم r یک حلقه ی جابجایی و یکدار باشد. در این پایان نامه برای هر r-مدول m، زیر مدول قویاًاول تعریف و نشان داده می شود که زیر مدول های قویاً اول، بیشتر خواص اصلی زیر مدول های اول را دارا می باشند. به ویژه تعمیم قضیه ی ایده آل اصلی کرول به مدول ها توسعه داده می شود.

زیر مدول های اول

در این پایان نامه همه ی حلقه ها جابجایی و یکدار و همه ی مدول ها، یکانی می باشند. در فصل اول، به بررسی مفاهیم و قضایای مقدماتی که در فصل های بعد مورد نیاز هستند، می پردازیم. در فصل دوم، بعضی از خواص زیرمدول های اول مجزا شده از مدول ها را می یابیم و قضایایی در مورد بعد مدول ها ثابت می-کنیم. فصل سوم، به بررسی مدول ها و حلقه هایی می پردازد که در فرمول رادیکال صدق می کنند. در فصل چهارم، ب...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور - دانشکده علوم پایه

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023